zaterdag 10 mei 2014

Tadaaaa: Schatten bewaar zakje klaar!

In een van mijn vorige posten liet ik zien dat ik bezig was met een schattenbewaarzakje 
(of knikkerzak, waar je hem maar voor wilt gebruiken;)


  
Hij komt uit het boek "Haken en Meer".
(Daarom deel ik het patroon niet) 
Hij is zeker de moeite waard om te maken! 
Leuk als cadeautje voor een kind...? Vul hem met knikkers of andere leuke 'schatten'... Welk kind zou daar nou niet blij mee zijn?

      

Ik heb hem bijna hetzelfde gemaakt. Alleen ik heb er als afwerking nog een sierrandje aan gemaakt, en ik heb natuurlijk andere kleuren gebruikt! 


        

Op tafel staan deze wilde Margrieten. Lente op tafel!


Iedereen bedankt voor de reacties op de Tutorial bloemen onderzetters haken uit de vorige post.
Was inderdaad een klusje, daar kwam ik pas achter toen ik bezig was :)
Wie heeft ze al gehaakt? Het is wel haakweer in ieder geval..!

Lieve groet, Miriam

19 opmerkingen:

  1. Wat een lief zakje is het geworden, mooie kleurencombi! Ik ga zeker met je onderzetters aan de slag. Ik had heel leuke gezien, maar daar kon ik geen patroon van vinden. Ik had al bedacht dan zelf maar wat te proberen, maar die van jou lijken erop, dus ik ben er helemaal blij mee! Het kan nog wel eventjes duren, ik haak eerst nog een serie knuffeltjes voor een goed doel-verkoop.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miriam,
    Ik heb je onderzetters nog niet gehaakt, ik heb eerst nog 3 lopende projecten af te maken, en daarna ligt er al wol klaar voor een nieuw project. Ik zal binnenkort ook eens wat van mijn haak- en breiwerk op mijn blog zetten...
    Maar ze gaan er zeker een keer komen hoor. Net als deze Schatbewaarzak... zo leuk, ik vind je kleuren ook heel erg mooi.
    Leuk die margrieten op je tafel... ik zie ze ook overal in de berm staan, zo leuk...
    Ik wens je een heerlijk moederdagweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! En kan voor allerlei doeleinden gebruikt worden!
    Veel plezier ermee!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! (en guess what? Dat boek is morgen mijn moederdagcadeau - zin in!!)
    Prima haakweer, lekker onder een plaid in m'n luie stoel. Ik haak omslagdoeken momenteel, de eerste was voor mezelf, de rest komt in m'n winkeltje (Het Weerhuisje).
    Fijne zondag gewenst. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Hij is echt super leuk, prachtige kleuren ook! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk zeg, ik vind het echt jammer dat ik geen schatjes meer heb in de leeftijd die graag schattenzakjes willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb je onderzetters nog niet gehaakt, maar ze staan op mij to-do lijstje. Eerst wat projecten afmaken...
    Je schattenzakje is heel mooi geworden!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Binnenkort wordt onze kleinzoon geboren. Om alvast in de sfeer ( vooral qua kleur) te komen, bezoek ik vaak je blog. Ik word er erg vrolijk van. De knikkerzak is geweldig leuk. En de onderzetters ga ik ook haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk dit zakje! En de tutorial heb je super gemaakt. Bedankt voor je tijd en moeite.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een erg mooi zakje geworden, leuk om met een kleinigheidje te geven! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de onderzetters nog niet gehaakt, ik heb nog heel veel andere dingen die even af moeten. O.a. nog wat cadeautjes, pfff....

    En mijn kleurrijke granny deken is inmiddels af, het is niet zo'n grote deken geworden hoor. Als het buiten wat beter weer wordt, maak ik foto's en komt het resultaat op mijn blog.

    Nog een fijne zondag! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem super geworden!!! Perfect voor de schatten!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk geworden zeg, ik vond het zo'n leuk idee dat ik ze nu ook aan het maken ben voor mijn dochters

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk is de knikkerzak geworden. Zelf heb ik een paar jaar geleden ook knikkerzakken gehaakt voor mijn nichtjes met hun naam erop. Het is inderdaad een dankbaar cadeautje.
    Een fijne zondag. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk is de knikkerzak geworden. Zelf heb ik een paar jaar geleden ook knikkerzakken gehaakt voor mijn nichtjes met hun naam erop. Het is inderdaad een dankbaar cadeautje.
    Een fijne zondag. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HayHay!
    Super leuk blog heb je!
    Ik ga je volgen :-)
    Veel liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk zakje zeg! Ik denk dat ik dat boek toch maar eens ga kopen. Het ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n mooi tasje, ik heb er net ook eentje gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!